Pagina de start Despre noi  |  Contact  

 

Administrare si asistenta
Beneficii si avantaje


Prezentare    
 

Externalizarea (sau outsourcing-ul) serviciilor de administrare si asistenta IT este tot mai mult utilizata de catre organizatii, intrucat asigura maximum de eficienta si disponibilitate pentru infrastructura IT in conditiile unor costuri substantial diminuate comparativ cu angajarea de personal dedicat.

Utilizarea serviciilor de administrare oferite de INFOTRONICA aduce si alte beneficii si avantaje, dintre care le enumeram pe cele mai importante:

Acces la personal specializat
  Organizatia dvs. va avea acces la specialisti ai INFOTRONICA ce au pregatire teoretica si experienta practica acumulate in peste 15 ani de activitate.

Suport global
  Organizatia va obtine acces la servicii de administrare si asistenta pentru toate aspectele legate de organizarea si functionarea infrastructurii IT, atat la nivel fizic, cat si logic.

Abordare unitara
  Asumarea raspunderii pentru toate aspectele IT de catre un singur furnizor de servicii permite o viziune unitara a componentei si functionalitatii infrastructurii IT.

Administrare eficienta
  Buna intelegere a interactiunilor din cadrul infrastructurii IT asigura maximum de eficienta in pregatirea si efectuarea activitatilor de administrare si asistenta.

Interventii rapide
  Solicitarilor care presupun suport prin telefon sau interventii de la distanta, li se da curs imediat. Iar daca este necesara deplasarea la sediul dvs., atunci in maxim 3 ore suntem acolo.

Confort si siguranta
  Confort, intrucat, indiferent de natura problemei, un singur telefon va fi suficient pentru a solicita o rezolvare. Siguranta, intrucat, indiferent de natura problemei, aceasta isi va gasi in mod cert o rezolvare.

Limitarea pierderilor
  Intr-o organizatie, daca ceva nu functioneaza cum trebuie sau nu functioneaza deloc, atunci inseamna ca se pierd bani. Din acest motiv, activitatile de administrare ale INFOTRONICA au un caracter proactiv, pentru a preintampina intreruperile de orice fel. Daca, totusi, ceva se opreste, atunci timpul de remediere este minim.
 

 
Solicitati detalii

Pentru informatii complete si programari, contactati-ne la telefon 0371.44.93.11.
Program: luni-vineri, 9-17.

 
© 2003-2017 INFOTRONICA Bucuresti. Toate drepturile rezervate.